פלח שוק – פינת הצרכנות 2.1.13

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות 2.1.13
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנהלת מאוחדת. צילום:עופר עמרם

הנהלת מאוחדת. צילום: עופר עמרם

'מאוחדת' תעניק, לראשונה בישראל, רפואה אקטיבית ומותאמת אישית, כחלק מסל הבריאות הבסיסי. במפגש עם התקשורת החרדית הציג מנכ"ל מאוחדת, פרופ' אשר אלחיאני את מודל הבריאות החדש, המאפשר לכל לקוח מאוחדת לקבל תמיכה מקצועית המעודדת אותו לבצע את השינוי בחיים. המסר אותו תדגיש מאוחדת הוא: 'להיות בריא ולהישאר בריא'. 'מאוחדת' תפעיל 'מוקד בריאות אקטיבי' שייזום פנייה לכל לקוחות הקופה ויהיה נגיש וזמין עבורם במגוון ערוצי תקשורת.

orbitol

אורביטול אוקסיג'ן

'קוסמופארם' משיקה משחת שיניים חדשה: 'אורביטול אוקסיג'ן' – למניעה והסרה עדינה של כתמים חיצונים. לדברי החברה המשחה מסייעת בהסרת כתמי עישון , יין אדום, תה, קפה ומאכלים שונים גורמים להכתמת השיניים לאורך זמן, כשהתרכובת לא פוגעת בזגוגית השן. המוצר בהשגחת 'בד"צ העדה החרדית ירושלים'. נתוני 'סטורנקסט' מלמדים כי קטגוריית משחות שיניים להלבנה גדלה בשנה האחרונה בכ30% .כש'קוסמופארם' ממשיכה להיות שחקן מרכזי בקטגוריה.

השכרת רכב בקל אוטו ללא נייר

השכרת רכב בקל אוטו ללא נייר

'קל אוטו' הטמיעה מערכת חדשה לחתימה על מסמכים אלקטרוניים ב70 עמדות השכרה ברחבי הארץ. המערכת, מתוצרת חברת 'וונדרנט', מאפשרת לבצע את כל תהליך החתמת הלקוח על מסמכי ההשכרה ללא צורך בהדפסתם, ישירות על גבי מחשב טאבלט מתקדם. 'קל אוטו' היא החלוצה מבין חברות השכרת הרכב בארץ ביישום השכרת רכב ללא נייר תוך השקעה של כחצי מיליון שקלים במערכת. החברה צופה החזר מהיר להשקעה זו שנובע מהחיסכון המשמעותי בהוצאות הכרוכות בהדפסת נייר.

החל מתחילת השבוע 'אל על' מאפשרת הזמנה מראש של מושבים מועדפים, כבר בשלב ההזמנה. מדובר במושבים בעלי מרווח רגליים משופר בזכות היותם צמודים לפתחי היציאה או למחיצה. עד עתה התאפשרה מכירת המושבים המועדפים לנוסעים שאינם חברי מועדון במעמד הצ'ק אין בשדה התעופה וההושבה היתה על פי רשימת המתנה. מחיר מושב מועדף עומד על 49 עד 99 דולר או 105 עד 199 נקודות לכל כיוון בהתאם למרחק הטיסה.



0 תגובות